Et uheld på Midtjyske Motorvej betyder, at vejen lige nu er spærret i begge retninger.
Det fortæller presse-fotos.dk.
Mere præcist handler det om Rute 18 (Midtjyske Motorvej) fra Vejle mod Herning mellem Rasteplads Søby og Herning Syd, skriver mediet.
Årsagen er en væltet grisetransport, der fortsat ligger på siden på vejbanen.
Syv-otte grise slap ud af lastbilen ved uheldet, men er dog blevet indfanget igen.
Det oplyser vagtchefen ved Midt- og Vestjyllands Politi.
Der er ikke sket personskade i forbindelse med ulykken.
Mandag eftermiddag efter klokken 16 fortæller politiet til TV Midtvest, at motorvejen er blevet genåbnet i begge retninger.