Der er nyt i sagen om den 74-årige kvinde, som forsvandt fra Tønder tilbage i februar.
Hun forlod sit hjem i Tønder onsdag den 21. februar og har været savnet siden.
Politi, Hjemmeværn og Beredskabsstyrelsen har siden ledt efter hende med hunde, droner, helikoptere, både, dykkere og vandsøgshunde.
Nu viser det sig, at det er liget af den savnede kvinde, som blev fundet for godt en uge siden af en ravsamler som gik tur ved stranden ved Ferring i Vestjylland sidste mandag.
Det har vist sig at være den savnede 74-årige kvinde ved en obduktion, oplyser politiet i en pressemeddelelse.