Hvad skal det koste at køre ind og ud af København i fremtiden?
Få uger før regeringen vil præsentere sin plan for den omstridte betalingsring, er regeringspartierne og Enhedslisten i åben strid.
Mens S og SF har lagt op til, at bilister skal betale for at passere ringen mellem kl. 05 og 21 samt i dagtimerne om lørdagen, lægger De Radikale nu op til kun at indkræve afgifter i myldretiden.
"Vi går primært efter at få krævet penge op i myldretiden i de fem hverdage. Det er ikke væsentligt for os, at det koster noget uden for myldretiden," siger De Radikales trafikordfører, Andreas Steenberg til Berlingske, der dermed ligger op til gratis weekender.
Ifølge Berlingske skyldes uenigheden om, hvor mange penge, der skal indkasseres fra betalingsringen, at de skal bruges til billigere bus- og togbilletter, hvilket ikke er væsentligt for De Radikale.
"Vi skal have så meget i indtægt, at vi kan give det rigtige tilbud til borgerne - billigere og bedre kollektiv trafik. Hvis man reducerer taksterne, går folk over til den kollektive trafik, og det vil reducere trængslen," siger SF's trafikordfører, Anne Baastrup.
SF, som også lovede billigere offentlig transport i valgkampen, bakkes op af støttepartiet Enhedslisten.
"Der skal bruges penge på at gøre billetterne billigere. Det er meget dyrt at bruge den kollektive trafik i København, og det skal der gøres noget ved," siger trafikordfører Henning Hyllested.
Trafikminister Henrik Dam Kristensen (S) vil ikke kommentere på sagen før lovforslaget bliver fremlagt i løbet af et par uger.