Bookmakeren Unibet kom fra nytår ind på det danske marked, da spilleloven blev liberaliseret.
Nu tager bookmakeren et offensivt ryk frem mod fodboldbanerne i Midtjylland og Østerbro i København.
FC Midtjylland og FC København har nu indgået et millionsamarbejde med bookmakeren, hvor tusinder af spilleglade danskere hvert år satser millioner på sportsvæddemål.
"Det er med stor glæde, at vi i dag kan præsentere denne historiske sponsoraftale. Udover et tocifret millionbeløb har Unibet udvist en særlig interesse og engagement i at aktivere sponsoratet overfor FC Københavns mange fans både på og mellem kampdage," siger FC Københavns administrerende direktør Anders Hørsholt.
Sporten.dk mener at vide, at FC København modtager 21 millioner kroner over tre år. Aftalen for FC Midtjylland menes at være på ti millioner kroner.
"Med aftalen styrker vi vores græsrødder, og det har været et væsentligt argument. Efter grundig research er valget som bettingpartner faldet på Unibet, som vi ser som noget nær det perfekte match. Unibet har som os viljen til at udfordre, og så har selskabet forstået sjælen i vores klub, der er tæt forbundet med den egn, vi er en del af," siger FC Midtjyllands direktør Jens Ørgaard.
Unibet skal i det midtjyske blandt andet med ind i det store samarbejde som FC Midtjylland har med 150 klubber i oplandet.