Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.
Mød Irmas nye "Generation Passion".Sådan er overskriften på næste uges, meget utraditionelle tilbudsavis fra Irma.
Den er nemlig skabt af 7 elever i Irma, Astrid, Jill, Mads, Marie Louise, Rasmus, Magnus og Ronni.
Udover at være ansat og under elevuddannelse i Irma har de alle passionen for god mad og kvalitet til fælles. Og det præger tilbudsavisen, der har fået et anderledes twist med overskrifter som: "Med en superlækker ribeye er scoremiddagen hjemme", "Det er bare så fedt at se vanillekornene i en citrontærte" og "Hvis jeg var direktør i Irma, skulle der være obligatorisk fredagsbar den sidste fredag i hver måned".
Og fredagsbar er der så naturligvis i næste uge, hvor alle elever i Irma fredag den 28. september byder på et glas cremant i de 82 Irma-butikker mellem 16 og 18.
"Ideen med at lade andre end avisens faste medarbejdere overtage tilbudsavisen, kom da vi for to år siden lod kvindelige medarbejdere stå for avisen en uge. Det medførte så, at en gruppe mandlige butikschefer året efter krævede, at de stod for en avis. Det blev to meget anderledes og dybt inspirerende aviser. Men personligt synes jeg, at eleverne slår os alle, fordi deres avis brænder af passion, glæde og entusiasme. Det rører én og det lover så godt for fremtiden," siger marketingchef Gitte Matzen, Irma.
Avisen er selvfølgelig med masser af gode tilbud, men derudover er der så portrætter af eleverne, som præsenterer deres egne favoritvarer i Irma.
Om en uge kommer Irma med en tilbudsavis, der heller ikke er helt almindelig. Den vil nemlig være dedikeret til Irmas økologiske varer.
Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.