En lastbil står lige nu i flammer på Sydmotorvejen mellem Bårse og Udby. Det skriver presse-fotos.dk.
Lastbilen, der står i lys lue, har udenlandske nummerplader
Beredskabet er ankommet til stedet og har påbegyndt brandslukningen.
I forbindelse med branden i lastbilen er Sydmotorvejen lige nu helt lukket i sydgående retning omkring Bårse.
Det betyder naturligvis, at der er massiv køddannelse på vejen op til branden og billister bør så vidt muligt finde andre veje.
Det anbefales at køre af Sydmotorvejen allerede ved Tappernøje.
På Twitter skriver Sydsjællands og Lolland-Falsters politi, at ingen personer er kommet til skade.
- Vi er sammen med redningsberedskabet til stede på Sydmotorvejen tæt ved afkørsel 39, hvor en lastbil er brudt i brand. Ingen personer er kommet til skade. Der arbejdes på stedet. Følg anvisninger på stedet.
Foto: Presse-fotos.dk
Foto: Presse-fotos.dk
Foto: Presse-fotos.dk