Lørdag aften stoppede Midt- og Vestsjællands politi en 89-årig bilist, som kom kørende i den forkerte side af motorvejen ved Holbæk.
Før det lykkedes at stoppe manden, havde politiet fået flere anmeldelser om spøgelsesbilisten som var løs på motorvejen.
Politiet oplyser til TV2 Øst, at de er af den overbevisning, at manden bevist kørte mod færdselsretningen og har derfor sigtet den aldrende mand for vandvidskørsel.
Han blev derfor frataget førerretten på stedet ligesom hans bil blev beslaglagt.
Ingen kom til skade i forbindelse med at spøgelsesbilisten kørte afsted på motorvejen.