Gæster på Københavns Hovedbanegård kunne natten til søndag ikke få stillet sulten som sædvanlig på McDonalds på vej hjem fra byen
Den normalt så travle fastfood-restaurant var nemlig blevet lukket og evakueret, da flere personer var blevet svimle og havde kastet op på inde på restauranten.
Derfor blev både politi, læger og ambulancer kaldt til stedet, der endte med at blive evakueret, og de ramte fik hjælp.
Ialt 14 personer, alle ansatte på restauranten, blev ramt,
Politiet mener, det kan være en friture, der er blevet for varm og derfor har udviklet giftige røg og dampe, og det skal Arbejdstilsynet nu undersøge.