Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.
1,6 million medlemmer tager nu hul på fremtidens kommunikation, som Coop har premiere på. Med programmet får medlemmerne en lang række nye fordele, der gør det nemmere og mere enkelt at handle i de 1200 butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen, Fakta og Irma samt i Coops 2 online butikker på Coop.dk
Omdrejningspunktet er en ny app, CoopMedlem, som medlemmerne kan hente til deres telefon. Konkret betyder det bl.a. disse nyheder for medlemmerne:
De kan betale med deres telefon i butikkerne
De får bonus som de kan betale med året rundt
Hver dag får de tre nye bud på dagens aftensmad på telefonen samt masser af tips og ideer
Direkte kommunikation mellem de lokale butikker og medlemme
"Dette er begyndelsen på en rejse, der kommer til at forandre kontakten mellem os og vores kunder på en måde, der gør hverdagen lettere for medlemmerne," siger koncerndirektør Jan Madsen, Coop.
På sigt vil appen erstatte den trykte tilbudsavis, og den vil give medlemmerne langt mere individuelle tilbud - ud fra deres behov - end man har set før.De medlemmer, der kun ønsker at benytte deres plastic medlemskort som hidtil, vil fortsat kunne det.
Medlemmerne af Coop modtog sidste år 669 millioner kr. i medlemsfordele i form af point og rabatter. Coop forventer at anvende et tilsvarende beløb i det nye program.
Yderligere information: Koncerndirektør Jan Madsen, 5159 3838
Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.