Urmærket About Vintage har ikke mere end 7 år på bagen, men det har haft kæmpe succes – og nu går det for alvor stærkt.
For About Vintage har lige afsløret et samarbejde med de nyslåede italienske mestre AC Milan. Urmærket bliver storklubbens officielle ur-partner og skal blandt andet designe et decideret AC Milan-mesterskabsur.
AC Milan, der udover danske Simon Kjær har profiler som Zlatan Ibrahimovic i truppen, blev for nyligt italienske mestre efter en længere tørke. Milan er en af de absolut største og mest traditionsrige klubber i verden med en global fanskare på 500 mio. Klubben har vundet Champions League syv gange og dermed den anden mest vindende klub i turneringen og har desuden 19 nationale mesterskaber. Og nu bliver danske About Vintage altså deres officielle ur-partner.
Urene fra About Vintage er i høj kvalitet, men til en spiselig pris. Foto: PR
- Det er helt vildt, og jeg måtte da knibe mig i armen, da vi underskrev aftalen. AC Milan er en af verdens største klubber, hvis historie taler for sig selv. Det er en gentlemanklub, som bare udstråler stil og elegance, siger Thomas Andersen, medstifter og direktør i About Vintage.
AC Milan blev for nyligt solgt til RedBird Capital Partners i en milliardhandel, og den nye aftale med About Vintage er det første partnerskab af siden, de nye ejere kom til.
Thomas Andersen var i 2015 med til at starte virksomheden op sammen med Sebastian Skov Regeser. De skabte About Vintage som et alternativ til de meget dyre urmærker, som mange næsten permanent har til at ligge i bankboksen. I stedet ligger About Vintage på et attraktivt prispunkt, hvor kvaliteten langt overstiger prisen, men hvor det ikke er så fint og sart, at man ikke tør gå med det.
AC Milan blev mestre i år. Nu får de også nye ure. Foto: PR
- Vi startede About Vintage for at hjælpe folk med at huske de store øjeblikke og minder i livet. Uanset om det er brylluppet, den runde fødselsdag eller på stadion, når ens hold bliver mestre. Netop derfor er dette partnerskab med Milan helt oplagt, og vi er meget stolte over at kunne kalde os deres officielle ur-partner, fortæller Thomas Andersen.
I dag beskæftiger About Vintage 30 personer og sælges i hele verden med især USA, Japan, Taiwan og Korea som de absolutte vækstmotorer. Særligt de sidste år er der kommet fart på væksten, og i 2022 forventes en omsætning på knap 100 mio. kr.
Også hos AC Milan er der begejstring for samarbejdet. Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer hos AC Milan, siger:
- Vi er stolte over at kunne byde About Vintage velkommen i AC Milan-familien som vores nye officielle ur-partner. De to brands deler et naturligt slægtskab med en fælles passion for tradition, stil og innovation. Vi er derfor stolte over at kunne tilbyde vores fans i hele verden et helt unikt produkt med en god historie bag, siger den danske chef.
Det nye AC Milan-ur er limiteret og forhandles på
www.aboutvintage.com/ac-milan fra den 27. juni til 1. august. Der produceres kun de ure, som bestilles i perioden. Derefter vil det aldrig blive produceret igen. Uret er en hyldest til det nyvundne mesterskab og fansene og er spækket med små subtile referencer, der hylder fans og mesterskab uden at være tydelige.
Du vil modtage en email med et link du skal klikke på, for at verificere din mailadresse. Når du har gjort det, vil du begynde at modtage nyhedsbrevet.
Som nyhedsbrevsmodtager sender vi dig nyhedsbreve indeholdende breaking news, dagens vigtigste nyheder samt redaktionelle kampagner. Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, accepterer du samtidig, at nyhedsbrevet kan indeholde kommercielt indhold i form af tilbud, læserundersøgelser, konkurrencer og events fra Avisen.dk samt markedsføring af produkter og ydelser fra 3. part.
..og din tilmelding blev ikke registeret.
Klik eventuelt her, og prøv igen, eller kontakt os på avisen@avisen.dk. Så hjælper vi dig med at blive tilmeldt.