- Influncermarketing handler om mennesker, og i WeAreCube har vi haft stor succes med at knytte stærke personligheder sammen med stærke brands. Næste naturlige skridt for os er øget digitalisering og endnu større gennemslagskraft, og Gigger Group er derfor den helt rigtige til at købe WeAreCube. Gigger har med Collabs en digital platform med 1,9 millioner influenter, og salget betyder, at vi ikke længere er et konsulentbureau, men derimod en del af en ambitiøs tech- virksomhed, siger Pernille C. Lotus.
Hun er partner i WeAreCube og CEO for den danske del af bureauet. En del, hun selv grundlagde i 2015 under navnet SMAC Agency. Før det stod hun som serieiværksætter bag en række startups særligt inden for wellness og mode.
- For mig er det selvfølgelig en forretningsmæssig tilfredsstillelse, at vi nu kan sælge WeAreCube til så kompetent en partner, men der ligger også en stor personlig glæde i at nå hertil. Jeg har haft en turbulent opvækst, og med et årelangt stofmisbrug kunne min tilværelse have set meget anderledes ud i dag. Jeg er stolt af det, jeg har opnået – særligt, at jeg nu kan give mine børn en anden opvækst end min, siger Pernille C. Lotus om den baggrund, hun gerne fortæller om for at vise andre, at det er muligt at være mønsterbryder.
- Hun er en overlever, siger CEO i Gigger Group om Pernille C. Lotus. Foto: PR
Prisen kan stige
WeAreCube sælges for 75 mio. SEK, men prisen kan ende på næsten 100 mio. SEK, hvis bureauet når en opsætning på 85 mio. SEK inden udgangen af 2021. En omsætning, der er inden for rækkevidde. I 2020 omsatte WeAreCube for 75 mio. SEK.