En forbruger fik sig noget af et chok, da han åbnede en pose frosne bønner, som var købt i Netto.
Foruden grønne bønner var der nemlig også et musehoved i posen.
Det har fået Dansk Supermarked til at tage kontakt til bønne-leverandøren, fortæller informationschef i Dansk Supermarked, Erik Eisenberg.
"Der skal ikke være musehoveder i produkter, der bliver solgt i vores butikker. Det er helt klart. Derfor har vi også bedt vores leverandør, som er et firma i Belgien, om at finde ud af, hvad der er gået galt i deres produktion," siger han til Newspaq.
Fundet af musehovedet har nu fået Dansk Supermarked til at tilbagekalde et parti frosne grønne bønner af mærket KøkkenGrønt fra alle landets Netto-butikker.
Hvor i landet, musehovedet blev fundet, melder historien intet om.
"De pågældende mennesker skrev til os i et brev, og gjorde os opmærksomme på problemet. De var hverken rystede eller forargede, men de ville gøre os opmærksom på, at der var et ulækkert problem," siger Erik Eisenberg.
Den muse-ramte pose frosne bønner har pakkedatoen d. 4. juni. Har du købt en lignende frostpose, kan du få pengene tilbage, hvis du tager bønnerne med ned i butikken. Og det er ikke nødvendigt at medbringe kassebon.