Danskerne brugere oftere og oftere nettet, når de køber ind.
Her kan du se en oversigt over, hvor stor en del af befolkningen i procent i aldersgruppen 16-74 år der har købt forskellige varer. Tallet i parentes er 2008:
1. Billetter - herunder til teatre eller koncerter: 68 (48).
2. Tøj samt sport- og fritidsudstyr: 65 (41).
3. Møbler og husholdningsartikler: 48 (18).
4. Musik og film: 48 (33).
5. Bøger og aviser: 34 (29).
6. Elektronik: 31 (29).
7. Computerudstyr: 28 (21).
8. Daglig- og madvarer: 23 (9).
Kilde: Danmarks Statistik.
/ritzau/
Du vil modtage en email med et link du skal klikke på, for at verificere din mailadresse. Når du har gjort det, vil du begynde at modtage nyhedsbrevet.
..og din tilmelding blev ikke registeret.
Klik eventuelt her, og prøv igen, eller kontakt os på avisen@avisen.dk. Så hjælper vi dig med at blive tilmeldt.