"Engang fik vi indleveret en islænding," griner Meri, der arbejder i Passenger-service i Københavns Lufthavn.
Ikke en hest, ikke en trøje, men et rigtigt levende menneske fra Island. Han var ikke kommet med det rigtige fly, og så sad han pludselig i lufthavnens hittegods-afdeling.
Glemte gebisser
Og det er netop her, vi er. Dagligt bliver der indleveret masser af glemte sager. I dag er ingen undtagelse. Mens Meri fortæller mig om indleverede benproteser, gebisser og selv en elektrisk kørestol, der er blevet glemt, bliver to dvd-maskiner indleveret.
"Det her er miraklet i lufthavnen. Vi giver ting tilbage," bebuder Meri, idet hun igen giver sig til at grine.
Telefoner virker ikke
Per Brøndt går gennem lufthavnen sammen med Avisen.dk. I terminal 2 er morgenrykket netop overstået, men der er alligevel en del hektisk aktivitet denne onsdag formiddag, for de interne telefonlinjer virker ikke.
Som Duty Manager skal Per Brøndt sørge for mange ting på gulvet i lufthavnen. Han er blandt andet ansvarlig for, at alt glider så glat som muligt. Derfor er det også ham, andre henvender sig til, hvis der er problemer.
I den ene ende af terminalen gør Delta klar til en afgang til New York - men en del bagagevogne spærrer vejen til check-in.
"Claus, er du der? Vi skal have fjernet nogle vogne nu," råber en medarbejder ikke så langt fra os.
Per Brøndt vender sig straks og går derover. Vi afbryder kortvarigt gåturen, for der skal være orden på sagerne.
Mange rejsende, mange opgaver
"Det hele er et stort puslespil, der hver dag skal lægges på ny," fortæller Per Brøndt, mens vi bevæger os ud af terminalen. I et lille baglokale viser han, hvordan der er opstillet manuelt betjente elektriske skærme, hvis informationssystemet går i stykker.
Per Brøndt er en mand, der har tænkt alt igennem. Selv når der ikke er dækning på de interne telefonlinjer, og hvis systemet skulle gå ned, så er der en plan B for alt.
Og det er også nødvendigt. For på travle dage rejser over 30.000 mennesker ud af lufthavnen. I dag er tallet på 21.000. Men hver dag kommer cirka 60.000 mennesker ind og ud af Københavns Lufthavn.
Tårevædet afsked
Vi kommer til terminal 3. En ældre engelsk ægtepar vinker Per Brøndt hen til dem.
"Hvordan kommer vi nemmest hen til vores hotel?" spørger de Per på engelsk. Den slags tager han sig også af.
Da ægteparret har fået et Copenhagen Card, går vi videre. På vejen går vi forbi en mor, der er i gang med at tage et billede og sige farvel til sin datter.
"Smil," siger hun, mens hun både selv smiler og græder på samme tidspunkt. Bagefter går de hver til sit, og det gør Per Brøndt og Avisen.dk også. Nu venter der nye opgaver, der skal løses i lufthavnen.