Fastfoodkæden Dunkin' Donuts skærer det halve af navnet væk og vil fremover nøjes med Dunkin'.
Således kommer den amerikanske kæde ud af båsen for kæder, der alene sælger donuts.
Det skriver flere amerikanske medier - herunder The Wall Street Journal og NBC News.
Allerede sidste år testede Dunkin' Donuts navnet i staten Massachusetts, hvor kæden blev grundlagt i 1950, og nu rulles navnet ud over hele USA.
Samtidig vil kæden forsøge at tage en bid af markedet for kaffe og andre drikkevarer og går dermed i direkte konkurrence med for eksempel Starbucks og Espresso House.
Dunkin' Donuts - eller bare Dunkin' - har ikke færre end 12.500 butikker i hele verden. De fleste ligger i USA, hvor navneskiftet træder i kraft ved årsskiftet. Hvornår navneskiftet når Europa og dermed Danmark, er der endnu ikke sat dato på.
Med til historien hører også, at kæden åbnede tre butikker i Danmark i 2015, men det er kun den på Hovedbanegården i København, som der fortsat er liv i, skriver Finans.