Forbudt-forbudt: Brille-reklame er for fræk til Facebook
Facebook vil åbenbart ikke have reklamer med bare baller - selvom de er slørede som reklamefilmen fra Louis Nielsen. Foto: Louis Nielsen
Brillekæden Louis Nielsen har fået afvist reklamefilm, hvor ungt par smider alt tøjet.

Det er ikke lykkedes at få Facebook til at stoppe falske reklamer med stribevis af kendte danskere.

Reklamerne forsøger at lokke personlige oplysninger ud af brugerne ved hjælp af kendte folk som Lars Larsen, brødrene Brian og Michael Laudrup, Sofie Linde, Puk Elgård, Kåre Quist og Jes Dorph-Petersen.

Men det er lykkedes Facebook at stoppe brillekæden Louis Nielsen i, at få en reklamefilm på det sociale medie.

Det skriver Dansk Markedsføring.

Mange har sikkert set reklamerne med det velkendte slogan "Sku' ha' gået til Louis Nielsen", men en af de seneste reklamefilm i rækken fandt Facebook "seksuelt provokerende".

- Videoen er fuldstændig harmløs, og vi kan kun ryste på hovedet over den bonerthed, som Facebook repræsenterer ved at stoppe vores annoncering af videoen, siger kommunikationschef hos Louis Nielsen, Kristian Mortensen, til Dansk Markedsføring.

Filmen er med danske øjne ganske harmløs. Her ses et par smide alt tøjet på en strand og forsvinde barnumset i bølgen blå. Mens parret er i vandet dukker en mand op og samler parrets tøj op i en affaldspose. Det lykkedes ham ikke at få øje på det nøgne par. Måske sku' han ha' gået til Louis Nielsen?

via Listen To News