Fire dæk, et grønt skilt på taget og en mand i uniform.
Det er opskriften på, hvordan man vender hele Folketinget på hovedet.
Et udspil om taxaernes fremtidige vilkår har vendt op og ned på idealerne blandt partierne.
Konkret handler udspillet om, hvorvidt kommunerne skal bestemme hvor mange taxaer, der kører rundt.
Regeringen vil have gjort markedet frit, og snakker om at 'øge konkurrencen', hvorimod Danmarks største liberale parti, Venstre, vil holde fast i kommunernes magt over antallet af taxaer:
"Der skal stadigvæk være en regulering. Og det siger jeg som liberal," siger Kristian Pihl Lorentzen, der er partiets transportordfører.
Paradoksalt?
Kristian Pihl Lorentzen mener, at en liberalisering af branchen vil føre til mere sort arbejde og lavere løn til chaufførerne.
"Hvis alle kan få en taxatilladelse, vil det føre til, at folk, der bare kan køre bil begynder at køre taxa, og det vil underminere den seriøse del af erhvervet, der lever op til nogle standarder med uddannelse af chaufførerne og overenskomster," siger han.
Men er det ikke lidt paradoksalt, at I er imod en liberalisering?
"Det er meget paradoksalt. Men vi erkender, at man nogle steder er nødt til at have en regulering for at have nogle ordentlige vilkår for erhvervet. Det er lige præcis det, der er gældende for taxaer," siger han.
Han mener, at de røde poltikere har ramt helt ved siden af med forslaget.
DF: Det bliver det rene ragnarok!
Det er Dansk Folkeparti enige i.
"Det er embedsmænd, der ikke aner en skid om erhvervet, der har siddet og lavet det her forslag," siger Kim Christiansen, transportordfører.
Han mener, at en liberalisering af erhvervet vil blive 'det rene ragnarok', da taxaerne vil forsvinde fra landdistrikterne og søge ind mod byerne, hvor de vil klumpe sammen, fordi det bliver mere attraktivt at køre der, hvor der er flest kunder.
"Hvis den her taxapakke bliver vedtaget, kan vi lige så godt sige, at vi ønsker ikke at have taxaer, andet end inde i de større byer," siger han.