"En kæmpe tak til jeres vidunderlige medarbejder i jysk i sorø i dag. Hun var guld værd."
Sådan starter Majbritt Nielsen fra Sorø sit opslag på Jysks Facebook-side (se det nederst i artiklen). Her fortæller hun om, hvordan en medarbejder i den lokale Jysk-afdeling hjalp hende og sønnen, da sidstnævnte blev dårlig.
Opslaget er i skrivende stund blevet delt 1.500 gange, mens mere end 28.000 har 'syntes godt om' det.
Majbritt Nielsen fortæller, hvordan den ansatte fluks var behjælpelig, da hendes søn kastede op ud over sig selv, da de stod ud af bilen foran forretningen. De blev vist til toilettet og fik klude, som Majbritt Nielsen kunne vaske sønnen med. Efterfølende havde den behjælpelige medarbejder også fundet en skjorte til Majbritt Nielsens søn og et gammel dynebetræk, som hun kunne pakke ham ind i for kulden.
- Det var en fantastisk oplevelse ud af en meget øv situation, det var den bedste service jeg nogensinde har fået og min søn snakket stadig om hende her til aften, skriver den taknemmelige mor i sit opslag.
Siden opslaget gik viralt på Facebook, har Majbritt Nielsen været i kontakt med den Jysk-ansatte.
- Der var en, der taggede hende i opslaget, og spurgte, om det var hende. Jeg kunne kende hende på billedet, og så fik hun lige en opdatering om, at vi var kommet hjem og Mathias havde det godt igen. Det var en rigtig fin afslutning på en god historie, siger Majbritt Nielsen til Ekstra Bladet.