De nøjsomme og prisbevidste søstre Anna og Clara får ekstra travlt torsdag 10. marts.
Kvinderne er kendt af alle kunder hos butikskæden Søstrene Grene, hvor de på deres helt egen måde gør reklame for kædens prisvenlige produkter.
Og 10. marts bliver der givetvis endnu flere kunder end normalt i kæden, der sælger lavprisvarer indenfor livsstil og boligindretning. For da lanceres en ny boligkollektion landet over med bl.a. en ny designerstol, lamper og tæpper.
Den type boliglanceringer plejer at udløse lange køer, og der er derfor hentet ekstra butikspersonale, fortæller Søstrene Grene ifølge detailfolk.dk.
- Vi er meget spændte og glæder os virkelig til disse lanceringer. Selvom der er tryk på med forberedelserne, så er det enormt dejligt at mærke kundernes begejstring. Det skaber en intern stolthed, siger Mikkel Grene, administrerende direktør hos Søstrene Grene ifølge detalilfolk.dk.
Søstrene Grene har i dag mere end 100 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Irland, Island, Frankrig, Spanien og Japan.