Hvad stiller butikker op med klager fra brokkende kunder, der oven i købet er dybt useriøse? De fleste vælger nok at ignorere det. En kvik Føtex-ansat skrev i stedet et fantastisk svar på klagen. Det er nu blevet et kæmpe hit på sociale medier, hvor Føtex får skulderklap for at have humor og overskud.
Kunden klagede over nogle kiwifrugter i en mail til Føtex, og skrev en dårlig anmeldelse på siden Trustpilot, hvor forbrugere kan bedømme butikker og virksomheder. Klagen er skrevet på et for de fleste ret uforståeligt computerspilsprog.
"Jeg fandt de her mega dejlige Kiwier som så helt vildt overpowered ud. Jeg købte en masse Kiwier og tog dem med hjem til mit hus. Jeg tændte min computer og begyndte at se nogle streams. Jeg skar min kiwier over i 100 dele og begyndte at spise dem. De smagte som Shreks. De var helt vildt dårlige, kan ikke anbefalde føtex overhovedet," skriver den utilfredse kunde.
Føtex er pænt sorry
Han havde næppe regnet med, at en Føtex-medarbejder med både humor, overskud og nørde-viden gav dette kække svar:
"Vi har fuld forståelse for din madness og vi er pænt sorry for kvaliteten af dine nyindkøbte Kiwier. Ragen over et tabt game, samt frugt der er nerfed, er et ubeskriveligt scenarie, der kan sammenlignes med at blive stunlocked af Leona med tower agro på sig, eller at en noob kill stealer ens penta-kill i ranked."
Både på Facebook og på Trustpilot.dk er svaret et stort hit.
"Var totalt flad af grin :D Kanon nice skrevet Føtex," skriver Alexander på Trustpilot.
"Hvor er det dog genialt, at føtex gider svare :) Tumbs op herfra, og Simon ændre den nu til 5 stjerner, de fortjener den kommentar," skriver Martin.
Andre supplerer med bemærkninger som "konge-svar!", og "Fedt, Føtex".
Læs klage og svar i fuld længde på Trustpilot.dk.