"Hvor er din chef? Jeg skal lige snakke med ham om at få dig fyret".
Det er blevet hverdagskost for butiksansatte at blive overfuset, og derfor sender virksomheder i stigende grad deres ansatte på kursus i, hvordan de skal håndtere ophidsede kunder.
Mens 100 var på kursus i konflikthåndtering i 2006, vil tallet i år nå op over 5.000. Det viser tal fra Undervisningsministeriet, skriver MetroXpress.
"Det her er efterhånden så stort et problem, at medarbejderne er nødt til at lære, hvordan de taler kunderne ned," siger Birte Haugaard, der er arbejdsmiljøkonsulent i HK, til avisen.
Og noget tyder på, at der er et problem. I en undersøgelse foretaget for Dansk Erhverv erkender hver fjerde dansker at have medvirket i en konflikt som kunde.
Det er især problemer med retur- og udsalgsvarer, der sender kundernes blodtryk op i det røde felt.
Leder af Center for Konfliktløsning, Aase Rieck Sørensen mener, at stress er en væsentlig årsag til overfusninger.