Når valgkampen herhjemme engang bliver skudt i gang, så kan du godt forberede dig på konstant at have kaffe på kanden.
De to oppositionspartier, Socialdemokraterne og SF, planlægger nemlig at stemme dørklokker for at få de mange vælgere op af sofaen og hen til stemmeurnerne.
"Det er den mest effektive måde at kapre stemmer på. Folk vil gerne møde et menneske af kød og blod, og vi vil gerne have den direkte dialog. En anbefaling fra en ven eller bekendt virker meget stærkere, end hvis man ser vores navn i en annonce," siger Socialdemokraternes partisekretær, Lars Midtiby, til Politiken.
Men også på de sociale medier vil Socialdemokraterne og SF kæmpe om vælgernes gunst. Derfor bliver titusindvis af mailadresser og mobilnumre lagret i systemer, så partierne kan sende deres budskaber ud, så snart statsministeren udskriver valg.
"Vi vil benytte os af de sociale medier i endnu højere grad end tidligere. Både af lyst og af nød, for når pengene ikke er så mange, så er det en billigere måde at føre kampagne på end traditionelle annoncer," siger SF's kampagnechef, Rasmus Meyer.