Et engelsk ska-band har lagt musik til en argentinsk Coca-Cola Light-reklame uden at være klar over det selv. Bandet, som kalder sig 7 Seconds Of Love, opdagede at deres sang ’Ninja’ blev brugt, da en fan gjorde opmærksom på det på bandets hjemmeside. Opdagelsen ledte til »dyb irritation« hos bandet, skriver Ap.dk. »At lyde som os er OK. At ligne os er OK. Men det er de to ting sammen, hvor det bliver et problem«, siger forsangeren Joel Veitch.
Bandet vil ikke slæbe det globale firma i retten, da de ikke har råd til et sagsanlæg. De arbejder alle i regulære jobs ved siden af musikken. Man ønsker i bandet at nå en »fornuftig løsning« med Coca Cola.
Hos Coca Cola sender man sorteper videre: »Den omtalte Coca-Cola Light-reklame var blevet lavet af et lokalt reklamebureau, Santo Buenos Aires SA, som forsikrede Coca-Cola Argentina om, at alle elementerne i reklamen var originale«, siger Coca-Colas talsmand Kelly Brooks til AP.