Drop betalingsringen, der er alligevel ingen trængselsproblemer i København.
Det fastholder Martin Geertsen fra Venstre i den ophedede debat om regeringens betalingsring omkring hovedstaden.
"Jeg synes ikke, der er trængselsproblemer i København. Selvfølgelig er der trafik, men på ingen måde trængsel, der berettiger til den skatteskrue," siger han til Newspaq, og henviser til de 11.000 kroner om året det formentlig vil koste at krydse ringen til og fra arbejde.
Men hvordan skal dem, der sidder i kø hver morgen på vej til arbejde tolke det?
"Det kan ikke skyldes antallet af biler. Det kan skyldes metrobyggeriet, vejarbejde og fjernvarme," foreslår Martin Geertsen.
Martin Geertsen fik i aftes sat kraftigt gang i debatten på Twitter og Facebook med sit syn på trængslen i København. Det skete, da han gæstede debatten på DR2.
Ifølge transportministerens egne tal, så er trafikken over kommunegrænsen rent faktisk faldet siden 2006, og i indre by siden 2003. Og det får ham og Venstre til at benægte biler som problemet.
"Så det kan ikke være antallet af biler, som er drivfaktor i betalingsringen," påpeger betalingsringsordføreren.