Internettet og facebook er forreste frontlinie for politikerne, før kommunalvalget i næste måned.
De politiske partier har sat alle kræfter ind på at bruge nettet i valgkampen - men det er en en farlig prioritering, viser en meningsmåling, som Wilke har lavet for Nyhedsbureauet Newspaq.
Mens kun hver femte bruger nettet til at afgøre, hvor krydset skal placeres, så afgør to ud af tre danskere hvem de vil stemme på ud fra mediernes dækning.
Det overrasker ikke den politiske kommentator Rasmus Jønsson.
"Internettet mangler stadig at bevise, at det kan bruges til at flytte stemmer eller indsamle penge til et valg i Danmark. Alt for mange politikere har for høje forventninger til det. De kan let spilde deres tid på det," siger han til Nyhedsbureauet Newspaq.
Socialdemokraterne er et af de partier, der i år satser stort på valgkamp på blandt andet facebook - blandt andet inspireret af Barack Obamas succes i USA.
"Vi satser mere på netaktiviteterne end nogensinde før. Vi har lavet applikationer, og satser meget på at bruge mediet meget i valgkampen," siger Socialdemokraternes partisekretær Lars Midtiby.
Han forklarer satsningen med muligheden for dialog.
"Ligesom vi satser meget på at komme ud og møde danskerne ansigt til ansigt, så giver de sociale medier os en mulighed for at komme i dialog med mennesker, vi ikke normalt ser ved politiske møder," siger han.
Også hos Venstre vil man bruge nettet før valget. Selvom partiet på landsplan ikke blander sig i den lokale valgkamp, så er Venstre alligevel på banen for at støtte kandidaterne på nettet.
Partiet vil blandt andet bruge Statsminister Lars Løkke Rasmussen i valgkampen, og lade ham anbefale de lokale kandidater på Venstres TV-kanal på nettet. Det er dog ikke en central strategi for partiet til valget.
"Vi satser på de digitale medier - men det er ikke et enten-eller. Fordi vi tilbyder kandidaterne et kursus i facebook, så betyder det ikke, at vi ikke vil dele pjecer ud til folk på gå-gaderne mere," siger Venstres næstformand, skatteminister Kristian Jensen, til Newspaq.
Rasmus Jønsson mener, at partierne påtager sig et stort ansvar ved at love dialog med vælgerne på nettet.
"Kandidaterne skal mene det, hvis de siger, at de vil i dialog. Det kræver, at de også sætter tiden af til at svare på blogindlæg og kommentarer. Men for mange kandidater er det faktisk ikke relevant at være meget aktive på nettet. De er måske bedre stedt ved helt at lade være," siger han.
Det samme budskab har SF til sine kandidater.
"Selvfølgelig opfordrer vi vores kandidater til at være på nettet - men det er ikke der, at de skal bruge mange kræfter. På facebook takler man primært til venner og sympatisører. Vi vil hellere have, at budskaberne rammer den brede offentlighed," siger SF's Ole Hvas til Newspaq.