Man kan grine, græde eller lade sig provokere. Men topchefen for Ryanair, Michael O'Leary, har en veludviklet evne til at skabe opmærksomhed.
Den 53 årige topchef og angiveligt mangemilliardær formår ligesom tidligere rejsekongen Simon Spies at sætte sindene i kog.
Her er nogle af hans udtalelser gennem årene samlet sammen af de to engelske aviser The Guardian og The Telegraph:
Om passagerer, der glemmer at udskrive deres boarding pass:
- Vi synes [de] skal betale 60 euro for at være så dumme.
LÆS OGSÅ: Provo-konger: Ryanair gør som Simon Spies
I begyndelsen af en pressekonference for at annoncere resultaterne i et årsregnskab:
- Jeg er her med Howard Miller og Michael Cawley, vores to vicedirektører. Men de er i øjeblikket i gang med at knalde på herretoilettet. Så begejstrede er de for vores resultater.
Om udvidelse af EU:
- Tyskerne vil kravle nøgne over glasskår for at få billige flybilletter.
Om kundeservice:
- Folk siger, at kunden altid har ret, men ved du hvad, det har de ikke. Nogle gange tager de fejl, og det har de brug for få at vide.
Om at kræve betaling af passagerer for at gå på WC:
- En ting, vi har kigget på, er måske at lave en maskine til mønter på toiletdøren, så folk kan bruge bruge et pund for at spare en penny fremover. Hvis nogle ønsker at betale fem pund for at gå på toilettet, vil jeg selv bære dem derhen.
Om sin egen popularitet:
- Det rager mig en høstblomst, hvis ingen kan lide mig. Jeg er ikke vild med at flyve; jeg er ikke enaerosexual. Jeg kan ikke lide fly. Jeg har aldrig ønsket at blive pilot ligesom de delinger af bøller, der befolker luftfartsindustrien.
Om politik:
- Jeg tror, den mest indflydelsesrige person i Europa de seneste 20 til 30 år er Margaret Thatcher. Hun har sat varige fodspor, der har drevet os i retning af lavere skatter og større effektivitet. Uden hende ville vi alle leve i en fandens fransk republik fyldt med arbejdsløse.
Om franskmænd:
- Franskmændene har aldrig produceret en stor filosof. Store vin måske, men ingen store filosoffer.
Om salg ombord:
- Hvis salget af drikkevarer falder, får vi piloterne til at skabe en smule 'turbulens'. Det får som regel salget til at stige.
Eftertænksom
Inden for den senere tid tyder noget på, at Michael O'Leary er blevet eftertænksom. Det har han givet udtryk for i flere interviews. I december 2014 sagde han til MailOnline Travel:
- Vi skulle tidligere have været mere flink over for kunderne, end vi har været.