Ritzau
Opdateret kl. 19:33
OB missede chancen for at komme i top-6, efter at holdet søndag tabte med 1-4 til Randers FC, som fik sin første sejr i Superligaen siden november. Dermed har OB nu tabt tre kampe i træk.
Casper Nielsen bragte ellers OB foran midt i anden halvleg, men tre flotte scoringer af Bashkim Kadrii og en enkelt af Saba Lobjanidze gav trængte Randers en vigtig sejr.
Med nederlaget sluttede OB på niendepladsen og ryger i pulje med Sønderjyske, Lyngby og søndagens modstander fra Randers FC.
OB sad på spillet i første halvleg, hvor fynboerne spillede sig frem til flere fine chancer, mod et Randers-hold, som havde svært ved at blive farlige i den anden ende.
Fynboerne mistede dog momentum i anden halvleg, hvor de tillod Randers at styre kampen.
Det udnyttede Randers til fulde ved at score fire gange og dermed sikre sejren.
/ritzau/