En lang række hjemmesider og aviser - herunder Newspaq - har dagen igennem bragt historien om 27-årige Karen, der efterlyser faren til sin søn August på hjemmesiden YouTube.
Men nu påpeger en ekspert, at videoen sandsynligvis er en and. Det er en viral video, der skal gøre reklame for et ukendt produkt.
"Jeg tror ikke, den er ægte. Det er en kampagne for et eller andet. Hun er for stringent i sin historiefortælling, der er støvsuget for detaljer," siger kommunikationsekspert Henrik Byager, der er kendt fra en række tv-programmer, til jp.dk.
Viralfilm er en forholdsvis ny form for markedsføring, hvor reklamefolk søsætter en video på internettet uden åbent at fortælle, at videoen i virkeligheden er lavet for at sprede et budskab.
"Det gælder om at placere den rigtigt og skabe hype. Hun kan selvfølgelig være programmør, men normalt er det sådan noget, man betaler professionelle for at gøre," vurderer Henrik Byager.
Videoen med den unge kvinde er på kort tid blevet set over 400.000 gange.