Rundt omkring på chefkontorerne bliver der grublet i disse uger - hvad skal medarbejderne have i julegave.
Berlingske tidende har spurgt to livsstilseksperter og svaret er klart.
Cheferne skal holde sig fra det ekstravagante, som er prangende og som medarbejderne ikke ved, hvad de skal bruge til.
"Hvor man tidligere gennem firmajulegaven skulle demonstrere virksomhedens overskud og succes, er det nu decideret dårlig stil at give for meget," siger Anne Glad, der til daglig er partner i reklamebureauet Sunrise, til avisen.
Livsstilsekspert Henrik Byager er enig. Han siger, at det er passé at kaste om sig med luksuriøse julegaver.
"Det handler om at ramme en anden form for værdi, så modtageren siger, at det var godt set," siger han til Berlingske Tidende.
Man hvad skal de stakkels chefer så købe?
Den overskudsagtige chef tager ud og køber en personlig gave til hver af medarbejderne - noget, som de har ønsket sig - eller kommer en oplevelse i julekurven.
Ellers er dansk design en sikker vinder, fordi det er kvalitet uden at være prangende. Det er derimod yt at 'give en ged'.