Styrke er smukt, og styrke er vidt forskelligt fra person til person - det er budskabet i en ny kampagne for kvindetennis.
- Styrke er ikke at acceptere andre grænser, end dem vi sætter for os selv. Styrke er kvindetennis, står der på Rory McIlroy og Caroline Wozniackis billede i kampagnen.
Den danske tennisprinsesse Caroline Wozniacki er med i kampagnen fra Women's Tennis Association (WTA), hvor flere kendte mennesker og professionelle sportsfolk fortæller, hvad styrke er for dem - og at kvindetennis også er styrke.
- Det var sjovt at fotografere den nye WTA "Strong is Beautiful"-kampagne med Caroline i dag, skriver Rory McIlroy på sin Twitter, efter billederne var taget.
Årsagen til kampagnen er ifølge WTA at få endnu flere kvinder i gang med at spille tennis.
- Der har været god vækst i kvindetennis de sidste par år, men nu giver vi kvinderne et ekstra skub med hjælp fra de mange kendte, som følger med i sporten, siger Andrew Walker som er marketingchef i WTA, til avisen The Irish Examiner.
Blandt de prominente personer, der reklamerer for kvindetennis, er ud over Wozniacki og McIlroy sportsfolk som Maria Sharapova, Serena Williams og kendte som Aretha Franklin, Donald Trump, Kelly Rowland og Timberland.