Det er snart blevet en rigtig god vane - når de danske håndboldherrer løber på banen, så kommer successen rendende lige efter.
Sådan er det også ved dette VM, hvor både fans og seere følger håndbolddrengene med begejstring.
Programmer som "Løvens Hule" og "X Factor" bliver forvandlet til efternølere, når det kommer til antal seere.
Eksempelvis så hele 1.432.000 med, da Danmarks sikkert vandt over Bahrain.
Men også på den rene fan-front er opbakningen helt vild.
Det skriver eb.dk.
Danske flag og landsholdstrøjer går eksempelvis som varmt brød blandt de mange tusind danskere, der tager turen over Øresund for at se landsholdet spille i Malmö Arena .
Hos Boozt.com, der står for den officielle landsholdsshop, er armene godt over hovedet, skriver avisen, som har talt med kommerciel direktør og medstifter af siden, Peter G. Jørgensen.
- Salget af danske landsholdstrøjer er gået rigtig stærkt og over al forventning, både i optakten og under den igangværende VM-slutrunde for håndboldherrene, siger han og tilføjer, at det nok ikke varer længe, før de melder udsolgt af hjemmebanetrøjen.
Men en ting er fans og seere foran fjernsynet. Også på lægterne er interessen enorm.
DHF og de svenske værter oplyser således overfor eb.dk, at der er meget tæt på at være udsolgt til alle kampe i mellemrunden.