TV-billeder fra de olympiske lege har vist, at mange tilskuerpladserne står tomme.
Det vækker vrede blandt et hav af briter, der inden legene forsøgte at få fingre i de eftertragtede billetter uden held.
Derfor vil arrangørerne bag OL nu undersøge, hvem der er skyld i de mange tomme tilskuerpladser.
- Lige nu ser det ikke umiddelbart ud til, at det er sponsorerne, der er problemet, siger Sebastian Coe, formand for OL's organisationskomité.
Storbritanniens kulturminister, Jeremy Hunt, har ellers udtalt, at de mange tomme sæder formentlig tilhører sponsorer.
Men ifølge Coe, der har truet med at sætte navn på dem, der ikke er dukket op, er det hverken sponsorfolk fra Coca-Cola, Visa eller McDonald's, der er skyld i de tomme sæder.
Det handler i langt højere grad om folk fra de internationale sportsforbund samt andre olympiske officials, lyder det fra Coe.
Ifølge formanden for den britiske olympiske komité (BOA), Colin Moynihan er jagten på de udeblevne OL-tilskuere sat i gang.
- Der, hvor du har store blokke med tomme pladser, der kan du ret hurtigt se det, siger han.
Moynihan fortalte på en pressebriefing søndag, at en eventuel løsning på de ledige tilskuerpladser kan være, at indføre en 30-minutters regel, der giver andre lov til at bruge pladserne, hvis de har stået tomme i en halv time eller mere.
Der har blandt andet været lidt for god plads på tilskuerrækkerne ved Wimbledon, ved svømmekonkurrencerne, gymnastikkonkurrencerne og ved basketball-kampene.
Også tidligere udgaver af de olympiske lege har været ramt af tomme tilskuerpladser til stor frustration for atleter, fans og arrangører.
/ritzau/