En ung mand har onsdag morgen mistet livet ved Mommark på Als.
Der var tale om en 22-årig mand, der kørte ind i et træ-
– Vi er tilstede ved et færdselsuheld ved Mommark på Als, hvor en bil har ramt et træ. Føreren, en ung mand, er desværre erklæret død på stedet. De pårørende er underrettet, skriver Syd- og Sønderjyllands Politi på det sociale medie X.
Nu skal myndighederne undersøge de nærmere omstændigheder, der førte til ulykken.