En halv millioner danskere køber hvert år en brugt bil, men mange har grund til at klage, viser Forbrugerredegørelsen 2006.
»Jeg synes, at det er fuldstændig uacceptabelt, at i 40 procent af de tilfælde, hvor folk har købt en brugt bil, der føler de, at de er nødt til at gå tilbage til forhandleren og klage over, at tingene ikke er, som de havde regnet med,« lyder det fra forbrugerminister Lars Barfoed (K) på et pressemøde i går.
Men ifølge Håndværksrådet kan der være tale om, at folk har urealistisk høje forventninger til bilen. JUBO
Du vil modtage en email med et link du skal klikke på, for at verificere din mailadresse. Når du har gjort det, vil du begynde at modtage nyhedsbrevet.
Som nyhedsbrevsmodtager sender vi dig nyhedsbreve indeholdende breaking news, dagens vigtigste nyheder samt redaktionelle kampagner. Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, accepterer du samtidig, at nyhedsbrevet kan indeholde kommercielt indhold i form af tilbud, læserundersøgelser, konkurrencer og events fra Avisen.dk samt markedsføring af produkter og ydelser fra 3. part.
..og din tilmelding blev ikke registeret.
Klik eventuelt her, og prøv igen, eller kontakt os på avisen@avisen.dk. Så hjælper vi dig med at blive tilmeldt.