David Hasselhoff har ikke mistet sin tiltrækningskraft, selv om han netop er fyldt 60 år. Tværtimod. Store fotostater af den amerikanske skuespiller fjernes af hans fans lige så snart, de bliver stillet op foran detailkæden Cumberland Farms mange forretninger.
Det skriver nyhedsbureauet AP.
Med et drømmende smil og en veltrænet overkrop poserer Hasselhoff foran kædens 570 butikker i New England og Florida. Det var i hvert fald hensigten bag reklamefremstødet for iskaffe. Men kampagnen er ikke forløbet helt som Cumberland Farms havde forestillet sig.
Synet af The Hoff, som den tidligere Baywatch-stjerne ynder at kalde sig, er åbenbart ikke til at slippe for mange af hans fans, og så vælger flere at tage en af de store papudskæringer med hjem.
"Don't Hazzle The Hoff" var sloganet på Hasselhoff t-shirts for et par år siden. Men hans tilhængere er ikke bange for at forstyrre deres idol. Varemærkedirektør hos Cumberland Farms, Kate Ngo, fortæller, at kun 20 ud af de 570 fotostater står på deres plads.
De øvrige 550 har kunder taget med sig. Ngo siger, at Cumberland er smigret af den store interesse for fotostaterne. Og så opfordrer hun alle de, der nu ejer en Hasselhoff, til at passe godt på den.