Østjyllands Politi fremstillede i weekenden to butikstyve i grundlovsforhør efter to forskellige sager i Randers midtby det seneste døgn.
Her blev en 37-årig rumænsk kvinde og en 32-årig rumænsk mand fremstillet, sigtet for butikstyveri i to butikker i Randers midtby fredag den 19. juni. Ifølge politiet har de to mistænkte stjålet varer for sammenlagt 12.523 kroner.
Politiet oplyser ikke nærmere om, hvilke butikker der er tale om, eller hvordan tyverierne blev opdaget.