Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.
Privatkundedirektør i Telias mobilforretning, Christoph Nørgaard, er glad for udfaldet og ser frem til samarbejdet:
"Vi har de senere år primært fokuseret på en rationel kommunikation af vores pionerstatus og stærke position på 4G netværket. Nu er tiden inde til at løfte vores kommunikation til et emotionelt niveau og tale mere til hjertet, og den opgave tror vi på, at We Love People med deres stærke kreative kræfter vil være de bedste til at løse".
We Love People er et forholdsvist ungt bureau med nogle meget tunge og erfarne seniorkræfter både på de kreative og strategiske poster. Bureauet har på kort tid markeret sig som en stærk aktør herhjemme, og aftalen med Telia bliver en ny milepæl i We Love Peoples udvikling.
"Vi glæder os virkelig meget til samarbejdet med Telia og til at bidrage med både masser af kreativitet, innovation og det, vi vil kalde good thinking. Med good thinking mener vi både at tænke stærkt strategisk og samtidig have et godt formål. Det er det, der driver profit og differentiering i dag", siger adm. dir. Pernille Simmelkiær fra We Love People.
Samarbejdet mellem Telia og We Love People indledes efter sommerferien, og allerede fra september vil bureauet sætte sit kreative mærke på Telias markedsføringsinitiativer.
Dette er en pressemeddelelse leveret af Via Ritzau.