Der er dem, der siger, at dårlig reklame er bedre end slet ingen reklame. Det må være filosofien hos spilleragentfirmaet First Artist Scandinavia, som har flere prominente spillere i sin stald. Øverst på hjemmesiden kører en bannerreklame med en række af klienterne, der roser firmaet. Eller gør de?
Tag nu Morten Skoubo, som i løbet af sin karriere har siddet på bænken i mange gode klubber. I øjeblikket er han på bænken i den næstbedste spanske række.
»De har været gode til at løse mine problemer i udlandet,« lyder skudsmålet, hvilket unægteligt havde været bedre, hvis problemerne rent faktisk var blevet løst.
»Jamen, han er jo skadet,« siger I så nok, og det vel en fair kritik, men hvad så med Thomas Gravesens flotte ros til sin agent John Sivebæk:
»Sivebæks rådgivning har spillet en stor rolle for min karriere.«
Øøøh.. Er I helt sikre på, at det er positivt ment?
Det svarer vel nærmest til, at Per Bjerregaard takker sine rådgivere for, at de fik ham til at ansætte Rene Meulensteen. Og Joseph Elanga. Og Anders Bjerregaard.
Eller til, at Ståle Solbakken takker sin rådgiver for, at han foreslog at give 50 milliarder for Ailton Almeida.
Nej, det er nok alligevel at gå for vidt.
Kommentarer modtages på nedenstående mail-adresse.
Sport&spe@avisen.dk
(In-boxen til klager fra Brøndby-fans er desværre fuld.)