Hvide sandstrande og kulørte drinks blev for en stund udsat, da skybruddet ramte og forvandlede tusindevis af kældre til soppebassiner.
Rengøringskoncernen ISS blev oversvømmet med henvendelser fra folk, der stod med ødelagte kældre. Og det lykkedes virksomheden at levere varen, for medarbejderne udskød ferie og havearbejde og gav den en ekstra skalle.
Hele 15.000 overarbejdstimer har de ansatte skrevet på timesedlen. Det giver personaleafdelingen ekstra sved på panden, for nu er der gjort rent og nu skal den udsatte ferie afholdes.
"Der er nogen der er trætte nu - dem der har arbejdet i den første uge efter skybruddet er nu på ferie. Andre har afkortet deres ferie, så de for eksempel kun holdt 14 dage. I det hele er puslespillet ved at gå op," siger Kim Steendahl, der er regionsdirektør i ISS Skadesservice.
Men selvom strandstolen og havebænken blev udskiftet med skrubbe og gummihandsker, så er Kim Steendahl imponeret over ansvarsfølelsen og offervilligheden blandt medarbejderne.
"Det ansvar og den villighed medarbejderne har udvist, er jeg dybt imponeret over. Det har ikke været et problem at få folk til at give en ekstra hånd med. Medarbejderne har udvist en stolthed i deres arbejde, som har gjort, at vi kunne få det til at hænge sammen," siger en glad regionsdirektør.
ISS Skadesservice rykker ud, når skader skal begrænses for eksempel ved brand eller oversvømmelse. På verdensplan beskæftiger ISS 520.000 mennesker.