Kerteminde Sejlklub er kommet i vælten, efter en gæst på Facebook har beskrevet en noget uheldig oplevelse på det fynske spisested.
Gæsten Maja Russel beskriver i sit opslag, at hun både fandt levende bladlus og døde fluer i maden. Hun forsøgte at sende maden tilbage til køkkenet, og så sad hun ellers og ventede i ti minutters tid.
Til sidst gik hun sammen med sin veninde op til bardisken, hvor hun indledte en samtale med en "uadreagerende restaurantchef," som nægtede at betale pengene tilbage for maden. Det skriver Fyens.dk.
Den dårlige oplevelse fik Maja Russel til tasterne for at skrive et opslag på Facebook, der er blevet delt over 3.700 gange og har fået over 1.200 kommentarer.
Nu har Fyens.dk haft restauratør Mark Møller i tale, som bestemt ikke tager let på anklagerne på det sociale medie.
Han mener, at gæsten Maja Russel og hendes veninde har fået, hvad de skulle have, og anerkender derfor ikke kritikken.
Til spørgsmålet om han slet ikke har nogen reaktion på anklagen om, at der findes fluer i hans mad, svarer han igen med samme hårde tone:
- Nej. Folk kan skrive herfra og til månen, hvad fanden de har lyst til. Go'dav mand økseskaft. Det halve af det inde på Facebook er alligevel løgn og latin, siger han.
Mark Møller forsvarer sig med, at hans virksomhed har modtaget et Gazelle-diplom for at vokse hurtigt som virksomhed, og at alle kan fejle.
- Der er sgu da ikke nogen, der er fejlfri i det her land. Det er du sgu da heller ikke, siger han til journalisten.