Naser Khaders popularitet er så stor, at de Radikale nu vil bruge et reklamebureau til at sikre, at partiet får mest ud af ham.
Det sker efter, at en Gallupmåling har vist, at han som CD-formand vil sende partiet i Folketinget med tyve mandater og dermed overhale de Radikale. Det sker ikke mindst, fordi han selv har foreslået, at han skal længere frem i rækkerne hos de Radikale, skriver Berlingske Tidende torsdag.
»Vi bruger Naser Khader hele døgnet rundt. Spørgsmålet er, om vi gør det på den rigtige måde. Altså, om vi får nok ud af det. Vi arbejder med nogle professionelle folk, som skal komme og sige noget til os,« siger de Radikales leder Marianne Jelved og peger selv på et reklamebureau som løsning.
»Det, vi kalder kreative folk, som jo også hjælper med valgkampe. Dem trækker vi ind. Ja, vi overvejer bestemt, hvordan vi kan bruge kræfterne hensigtsmæssigt,« siger Marianne Jelved.