Svømmebaben Pernille Blume er trukket i undertøjet og kan nu ses som reklamesøjle for undertøjsmærket Sloggi.
Den danske OL-guldvinders debut som undetøjsmodel kan beskues i den seneste udgave af Bilkas og Føtex' tilbudsaviser.
Det skriver blandt andre BT, som tilføjer, at Pernille Blume tager over efter notabiliteter som den australske sangsild Kylie Minogue og den danske supermodel Nina Agdal. Begge har optrådt i det velkendte undertøj.
Ekstra Bladet konstaterer, at "super sexet bliver Sloggi-trussen aldrig. Men det hjælper gevaldigt på sagen, når det bløde stykke mormor-undertøj sidder på en veltrænet og smuk kvinde".
Hos Salling Group, firmaet bag Bilka og Føtex, er man godt tilfreds med, at 24-årige Pernille Blume nu er Sloggi-model:
- Vi er stolte over at have en personlighed som Pernille Blume - helt eksklusivt i Bilka og Føtex til at vise Sloggis kollektion. Pernille er en fantastisk kvinde, som har opnået flotte sportslige resultater. Tilmed er hun en rigtig god ambassadør for Sloggi og god til at vise, at også yngre kvinder bruger Sloggi, siger Charlotte Marée Saxosen, der er indkøbschef for undertøj i Salling Group.
Smed alt tøjet
Pernille Blume har tidligere vist det meste af sig selv uden for svømmestadion. For et par år siden smed hun alt tøjet i OL-tillæg hos BT.
Hvordan det tog sig ud, lavede hun et opslag på Instagram om - se opslaget her