Marketingchef hos Ford, Tom Maxmølris, forklarer: ”Det er jo netop det, der er bilens fornemmeste formål. At tage sin fører væk, langt, videre, frem og tilbage og ikke mindst mod nye oplevelser. Vi vil gerne illustrere dette ved at vise nogle af de oplevelser, bilen kan muliggøre ”.
En succes historie
Ansigtet bag aktiviteten er Kenneth Nguyen, flittig instagrammer (40.000+ følgere), urban explorer og ekstrem fotograf. Kenneth er desuden en ægte Københavner, som sjældent bevæger sig uden for byzonen, medmindre der da lige skulle være noget særligt interessant at fotografere. På den måde skal aktiviteten vise, at en bil som Ford Focus er med til at udvide horisonter, fordi den gør det muligt at tage en byrotte som Kenneth væk fra hverdagen og ud i verden.
” Det er en fornøjelse at være med i Fords kampagne. Bilen giver mig muligheder for at komme ud og fotografere steder, jeg ellers aldrig havde drømt om, jeg skulle komme til”, fortæller Kenneth Nguyen.
”Det er netop en type som Kenneth, vi gerne vil fremhæve i filmen. En kreativ visionær, som vi gerne vil støtte og hjælpe til at kunne nå endnu længere og forhåbentligt give ham yderligere inspiration”, uddyber Lene Dahlquist, Public Affairs Manager hos Ford Danmark.
Ovenstående indhold er sponsoreret