Skal Chief 1 synge en sang til din mor, Frederik Fetterlein sende fingerkys eller Janni Ree ønske din onkel tillykke med fødselsdagen?
Det kan faktisk lade sig gøre gennem en helt ny, dansk platform for videohilsener.
Happio.dk blev lanceret i januar, og siden er kendte mennesker vrimlet til for at blive en del af tjenesten, hvor du kan købe en hilsen på video.
Lige nu er 150 kendte mennesker fra ind- og udland tilknyttet tjenesten, og der kommer hele tiden flere til.
En af de meget populære på Happio er Janni Ree, som ugentligt laver adskillige videohilsener efter kundernes ønsker.
- Jeg synes, det er et positivt og meget professionelt set-up, og det er dejligt nemt at lave de ønskede hilsner, når det passer mig.
- Før Happio fik jeg via SoMe mange henvendelser, om jeg ville sende en hilsen til den ene eller anden. Men nu er det så rart, man bare kan henvise folk til Happio, hvor det også er nemt for mig at donere en del af min indtjening til et godt formål som Kræftens Bekæmpelse og Danmarks Indsamling, fortæller Jannie Ree.
Forsidefruen fortsætter:
- Jeg får en del henvendelser til mærkedage, men jeg har faktisk også lige lavet en hilsen til en fan, der gerne ville have mig til at sende en lille dans, og det gør jeg så med min telefon på en nyindkøbt selfie-stang, for min mand Karsten blev træt af at skulle holde kameraet, griner Jannie Ree.
Hun understreger, at det netop er det, at hilsnerne laves direkte til en kunde ud fra personlige ønsker, der gør det sjovt at lave ved siden af hendes normale opslag på de sociale medier.
Prisen for en hilsen er lige så individuel som de videohilsner, de kendte producerer til brugerne. Det er nemlig de kendte selv, der sætter prisen for en hilsen, mens det er kunderne, der giver dem de stikord, de skal bruge for at gøre deres hilsen personlig.