Der var dramatik i luften, da en super-jumbojet i morges måtte sikkerhedslande i Singapore med brand i motoren.
Ombord i det helt nyudviklede Airbus 380-fly var omkring 450 mennesker.
Siden landingen har flyselskabet Qantas, der ejer flyet, besluttet ikke at flyve med dem indtil årsagen til branden er blevet fundet.
Der er dog ingen speciel grund til at være bange for nyudviklede fly.
Det siger Martin Puggaard, der er chef for luftfartsenheden hos Havarikommissionen.
"Nye flytyper har været igennem meget omfattende tests og kontroller. Processen tager tit omkring ti år - og det betyder også, at stort set alle fejl bliver fundet," siger han.
Han understreger, at han ikke kender til den konkrete sag med sikkerhedslandingen i Singapore - men vil ikke udelukke, at årsagen godt kan være et problem, der har sammenhæng med, at det er en ny flytype.
"Det er det samme, som når man sender en ny biltype på gaden. Så ser man nogle gange, at de bliver kaldt tilbage for at få fikset fejl. Det har vi prøvet at minimere i luftfartsindustrien med det her grundige test-system. Men statistisk set er der flere fejl på nye fly-typer," siger Martin Puggaard.
Qantas kalder selv landingen for en sikkerhedslanding - men det kunne ellers godt lyde som en nødlanding, siger Martin Puggaard.
"Det er en sikkerhedslanding, hvis man egentlig godt kunne have fortsat sin flyvning, men er landet igen for en sikkerheds skyld. En nødlanding er, når man er nødt til at gå ned her og nu - som for eksempel hvis en motor står af eller bryder i brand," siger han.
Det ny-udviklede fly Airbus 380 fløj for første gang for tre år siden. Det har fire, meget kraftige motorer fra enten Rolls-Royce eller Engine Alliance-fabrikkerne i London og Frankrig.
Flyet er verdens største passagerfly, med plads til helt op til 853 passagerer og en vægt på 569 tons.