Stjernen fra "Two and a Half Men", Ashton Kutcher, bliver beskyldt for racisme efter at have optrådt i en reklame for Popchips med lidt for meget bruncreme i ansigtet.
Reklamen har rejst en twitterstorm, og beskyldningerne fyger nu gennem cyberspace, ifølge TheWrap.
I reklamen parodieres en tv dating-service, hvor Kutcher spiller Raj - en 39-årig Bollywood producer, der leder efter kærligheden. Men den brune ansigtsmakeup og den stereotype skildring får alt andet end latter med på vejen.
- Jeg tror ikke, at folkene bag Popchips' reklame er racistiske. Jeg tror bare, de har lavet reklamen racistisk, fordi de er påvirkede af vores kulturs racisme. Derfor opdagede de slet ikke, at den er racistisk, skriver newyorker forfatteren Anil Dash på Twitter.
Hip-hop gruppen fra Brooklyn Das Racist er heller ikke imponeret af videoen og opfordrer folk på Twitter til at kontakte Popchips-selskabet i protest.
Popchips har dog været ude og deklarere, at selskabet på ingen måde lavede reklamen for at træde nogen over tæerne.
- Den nye verdensomspændende Popchips dating-video og kampagne var skabt for at fremprovokerer et grin, og det var aldrig meningen, at den skulle støde nogen, skriver Popchips-selskabet i en meddelelse til TheWrap.
Ashton Kutcher har endnu ikke selv været ude og kommentere på beskyldningerne.