Kongehuset giver skideballe til ugeblad

Se & Hør blev slæbt til kammeratlig samtale hos kongehuset, efter ugebladet bragte fotos af blandt andet kronprinsessens nøgne hud.
Det var billederne af Kronprinsesse Mary på badeferie, der var årsag til, at Se og Hør har fået en skideballe.
Det var billederne af Kronprinsesse Mary på badeferie, der var årsag til, at Se og Hør har fået en skideballe. Foto: Scanpix, AFP, Daniel Sannum-Lauten

Kongehuset vil ikke finde sig i hvad som helst. De vil for eksempel ikke finde sig i, at ugebladet Se og Hør bringer intime fotos, som er taget på privat grund.

I torsdags blev Aller Media, som blandt andet udgiver Se og Hør, Billedbladet og Kig Ind indkaldt til møde med kongehuset.

Det skriver TV2.dk

Her skulle de forklare, hvorfor de i sommer valgte at viderebringe billeder fra kronprinsparrets ferie i Cahors i Sydfrankrig.

Se og Hør havde angiveligt valgt at fokusere på Marys mulige fremskredne appelsinhud, i stedet for Marys smukke statur taget sine fire fødsler i betragtning.

"Jeg kan bekræfte, at mødet fandt sted," fortæller Allers administrerende direktør Pål Thore ifølge TV2.dk.

Han vil kun oplyse, at Bettina Aller og koncernens advokat var til stede.

Se og Hørs Bikini-billeder var taget på privat grund - og det er ulovligt.

Kilde: TV2 Gossip

Følg os på Facebook

Så får du nyheder direkte leveret, og kan deltage i debatten på vores artikler.