Hvordan får man fat i 76.000 menneskers opmærksomhed, uden at det behøver koste en formue?
Man sætter sin valgplakat op i krydset mellem Nørre Voldgade og H.C. Andersens Boulevard i København.
Her står nemlig Danmarks mest værdifulde lygtepæle.
Det viser beregninger, som Center for Trafik har lavet for Avisen.dk.
- Ja, der ser ikke ud til at være tvivl om det. Hvis man går efter de flest mulige mennesker, så er det der, man skal sætte ind, siger centerchef Brian Hansen.
Og den oplysning kan måske være værdifuld for partierne, for klokken 16.00 præcis er det nemlig tilladt at sætte plakater op og forvandle Danmarks lygtepæle til reklamesøjler for de stridende partier.
Skulle man komme for sent til det ombejlede kryds, kan man rette næsen mod Lyngbyvejens begyndelse ved Vibenhus Runddel på Ydre Østerbro i København. Her kører 72.000 forbi på en hverdag.
Nummer tre er Sydhavnsgade, hvor Amagermotorvejen slutter. En valgplakat på en lygtepæl i det område bliver set af godt 60.000 mennesker.
Men ét er selvfølgelig travle bilister, der måske slet ikke kan se lygtepælene fra deres bilruder. Noget andet er langsomme cyklister, der har frit udsyn til hele byen.
Er det dem, man vil have fat i, skal man sætte kursen mod Nørrebrogade ved Dronning Louises Bro. Her suser nemlig rekordagtige 35.000 cyklister forbi på et hverdagsdøgn.