Madgiganten Kraft, som bl.a. står bag Heinz Ketchup, har introduceret noget, som de kalder "den største revolution siden ketchuppen selv", som det hedder i den noget svulstige retorik fra firmaet.Opfindelsen, Packet Roller, er nu bare en ketchuplignende plasticklips, som man kan have i sin nøglering. Og hvordan har man kunne leve uden? For når man er på McDonald's eller Burger King eller andre steder, hvor man bliver serveret for de små breve ketchup eller mayonnaise, så kan det være frustrerende, når der stadig er ketchup tilbage i brevet, og så skal presse det ud med fare for at svine ned af sig selv.Nu putter man bare brevet ind i presseren og vupti! Så er al ketchuppen kommet så fint ud.Packet Roller koster lige under $6 i USA, og hvad den koster i Europa eller herhjemme er endnu uvist. Også om den overhovedet kommer.Heinz fortæller også, at de prøver at imødegå madspildet ved opfindelsen. Om det så hjælper på spildet er uvist. På grund af pandemien og fastfood-restauranternes gode tider som følge heraf, har der været leveranceproblemer af den livsvigtige brev-ketchup, så Heinz har øget produktionen med 25% til svimlende 12 milliarder brev om året.Med den mængde havde det måske været bedre at have opfundet en emballage, som ikke var lavet af plastic.