Den digitale verden er fuld af hjælpemidler, som er nyttige for virksomheden. I forhold til timesedler, er der ingen undtagelse. Med en app, kan medarbejderne nemlig selv indtaste deres arbejdstid og timer. Slip for timesedler - Læs mere hos mobilplan.nu.
Mange fordele ved digital timeregistrering
Det er ikke kun tid der bliver besparet ved at skifte de fysiske timesedler ud med en digital løsning. Ofte bliver de fysiske timesedler væk, hvilket ikke er tilfældet når de bliver lavet digitalt. Der kan hurtigt opstå en situation på en arbejdsplads, hvor man mister et stykke papir. Specielt, hvis der er meget travlt og man hurtigt skal reagere på noget.
Med digital timeregistrering, er det nemt at skrive arbejdstidspunktet på for de angivne projekter som medarbejderen skal i gang med. Det er også nemt at registrere, når en medarbejder skifter over til en ny opgave i forhold til arbejdstid.
Hvem kan have gavn af digital timeregistrering?
Digital timeregistrering passer til mange forskellige professioner. Det kan være til dig, som er selvstændig indenfor håndværkerfaget og har medarbejdere ansat. Det er en rigtig god løsning, som gør arbejdsgangen meget hurtigere og nemmere for både leder og for medarbejdere.
Hvordan får du digital timeregistrering i virksomheden?
Hos Mobilplan findes der rigtigt mange løsninger, som gør hverdagen og arbejdet lettere i virksomheder. Konceptet er bygget op på, at løsninger bliver direkte tilpasset virksomheden og ikke den anden vej rundt.
Det handler nemlig om at implementere digitale løsninger i virksomheden, på en nem og smart måde. Hos Mobilplan kan systemer tilpasses løbende, hvilket betyder, at man kan tilføje og fjerne blandt andet.
Vælg en løsning som passer til din virksomheds behov
Digitale løsninger er med til at holde styr på vigtige papirer, hvor det hele nemt og enkelt kan lagres på en mobil, tablet eller computer. Mobilplan tilbyder flere forskellige løsninger til blandt andet virksomheder. Med deres ’Mobilløsning PRO,’ er det udover timeregistrering også muligt at få materialeregistrering, planlægning, GPS tracking og meget mere.
Mobilplan tilbyder også projektstyring, hvor man nemt kan få et overblik over projekterne samt, hvilke medarbejdere som er tilknyttet. Man kan også oprette skemaer, som f.eks. kan laves af de ansatte som er ude på projekterne.
Mobilplan BUSINESS har mange funktioner, som er nyttige for virksomheder. Her er der både et økonomistyringsmodul, styring af afdelinger og blandt andet anlægsstyring. Det er udover de nævnte også muligt med funktionen, ’priskontrol af varelinjer’, hvor man kan tjekke op på priserne, stemmer overens med den aftalte med leverandøren. Inventarstyring er også en del af denne løsningsmodel.
Dette betyder at det også er muligt at holde styr på, hvor lånt inventar bliver udlånt til. Hvis du vil vide mere om alle de funktionelle løsninger til din virksomhed, så klik ind på mobilplan.nu